Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Vstřikovací modul Malossi Force Master 3 pro Vespa GTS HPE / GTS Super 300ccm 2023-
Malossi CDI vstřikovací modul Force Master 3 pro všechny Vespa GTS HPE s 300ccm 4-taktním motorem Piaggio od roku 2023.
Na skútru je řídicí modul pro analýzu poměru vzduch-palivo obvykle připojen k lambda sondě nainstalované na tlumiči. Takto se nastavuje poměr vzduch-palivo. Vstřikovací modul Malossi Force Master 3 zachycuje signál ze snímače, posílá virtuálně generovanou hodnotu lambda do primárního řídicího modulu a umožňuje tak dynamické a především individuální řízení poměru vzduch-palivo. Je tedy konečně možné ovlivnit poměr vzduch-palivo vstřiku mezi volnoběhem a plným zatížením v podstatě pro všechny otáčky a podmínky, za kterých by řízení chodu lambda mohlo zabránit zásahu. Díky sofistikovanému obvodu je eliminován elektrický šum, který se běžně vyskytuje v signálu ovládání škrticí klapky, což umožňuje přesněji identifikovat skutečný stupeň otevření a výrazně zlepšit dobu odezvy, což má zase pozitivní dopad na výkon a účinnost motor.
Vlastnosti:
- Úprava paliva
- Nastavení mapování ± 14 % při LOW / HIGH / MID
- 8 různých mapování
- Omezovač rychlosti: + 1000 ot./min
- Emulátor lambda
- Teplotní rozsah = -20°C +80°C
- Průměrná spotřeba <- 200 mA
- Minimální provozní napětí = +7V
- Maximální pracovní napětí = +16V
- Třída ochrany = IP65
Vstřikovací modul Malossi Force Master 3 má nainstalovaných celkem 8 volitelných mapování pro realizaci provozu s původním válcem, válcem Malossi 560 a také kombinacemi výfukových systémů Malossi / hlavy válců / vačkového hřídele / vzduchového filtru a pro generování nejlepšího možného výkonu. .
Zvláštní pozornost byla věnována vylepšení uživatelského rozhraní zavedením grafického displeje zobrazujícího hlavní funkční parametry zařízení:
- Verze firmwaru
- Stav systému
- Poloha křivky směsi plynů
Vstřikovací modul Malossi Force Master 3 je vybaven sběrnicí Can, na kterou lze v budoucnu použít možná rozšíření:
- Autotuning přes externí lineární lambdu
- Modul řízení fáze zapalování
- Mapování aktualizovatelné uživatelem prostřednictvím komunikačních nástrojů
- Toto je automatický překlad.
Mohlo by Vás zajímat
TC unit Malossi K15 pro Piaggio without immobilizer
není skladem
3 869 Kč
3 588 Kč s DPH
CDI Malossi Digitronic pro Piaggio Typhoon 50 2T E4 2018-, Aprilia SR Motard 50 2T E4 2018-
U dodavatele dodání 3-7 dní
4 696 Kč s DPH
CDI Naraku odblokované, Kymco Like, Agility RS, City, Super 8 4T
Skladem v Malšicích
1 020 Kč s DPH
CDI se zapalovací cívkou pro Beta, Malaguti, Rieju
U dodavatele dodání 3-7 dní
428 Kč s DPH
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II pro Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio 50ccm LC
není skladem
12 337 Kč
11 827 Kč s DPH
CDI Naraku Racing pro GY6 125, 150cc (DC systém zapalování)
není skladem
417 Kč s DPH
CDI Malossi Digitronic pro Aprilia RS 50, RX 50, Derbi Senda 50
U dodavatele dodání 3-7 dní
4 856 Kč
4 696 Kč s DPH
CDI Naraku odblokované pro Kymco Fever ZXII, KB50
Skladem v Malšicích
673 Kč s DPH
CDI programovatelné pro 4-taktní motory GY6 50/125/150ccm
Skladem v Malšicích
689 Kč s DPH