Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Zapalování s vnitřním rotorem Malossi MHR Team II pro Piaggio
Variabilně nastavitelný závodní systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a dynamickým nastavením časování zapalování. Vnitřní zapalovací systémy rotoru enormně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není potřeba a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor jde do otáček znatelně rychleji a mnohem lépe visí na plynu. Další velkou výhodou je zajištění rychlostně nezávislého vybíjecího napětí přes 30 000V. Tím je zajištěna trvale silná zapalovací jiskra při jakékoli rychlosti až do 20 000 ot./min. Dynamické nastavení zapalování automaticky upravuje bod zapalování v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkonovou křivku.
Se zapalováním s vnitřním rotorem Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, můžete dokonce upravit zvolenou křivku zapalování o + / - 2° jednoduchým kliknutím. U nového CDI lze bod zážehu nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivý na rušení.
Je snadné si vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování:
2-taktní: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
Obecné: 1 mapa s pevným předstihem zapalování
Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní ještě lépe spolupracují na mechanické i elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, není ve vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřebiče (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a dostat ze svého motoru maximum.
Mohlo by Vás zajímat
Snímač horní úvrati 2-kabelový pro čínské skútry - ATV
Skladem v Malšicích
102 Kč s DPH
Stator zapalování 8 cívek pro 50/125ccm GY6
U dodavatele dodání 3-7 dní
615 Kč s DPH