Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Tuningová sada BGM PRO 177ccm 3 kanál, bez samostatného mazání Vespa PX125, PX150, GTR125, TS125, Sprint Veloce (VLB1T 0150001-) cestovní sad
Tuningová sada pro přestavbu motorů PX125/150 (nebo podobných) na 177ccm.
Sada obsahuje:
-
Sada válců BGM Pro 177
-
Výfuk BGM Pro Touring
-
Karburátor SI24 BGM Pro
-
Sada hlavních trysek
Je navržen tak, aby získal nejlepší možnou kombinaci výkonu, točivého momentu a odolnosti na základě sériového motoru.
Sadu lze nainstalovat na standardní blok motoru bez dalších seřizovacích prací (není nutné frézování, soustružení nebo broušení).
VÝKONOVÉ HODNOTY A CHARAKTERISTIKY
Po přestavbě motor dosahuje minimálně dvojnásobného výkonu než původní PX125.
Průměrné dosažené výkonové hodnoty jsou:
-
minimálně 12 koní při 6000 ot./min
-
alespoň 15NM při 5200 ot./min
Vysoký točivý moment, který je přítomen na počátku, je udržován v širokém rozsahu otáček motoru. Díky tomu lze převodovku pro převážně město/meziměstské použití bez problémů podřadit i relativně krátce. Díky tomu je motor velmi živý a hlavně při akceleraci je s ním velká zábava.
Nejjednodušší způsob, jak to udělat, je jednoduše vyměnit spojkový pastorek. K tomu se stávající pastorek (s 20, 21 nebo 22 zuby) jednoduše vymění za pastorek s 23 zuby. Pokud chcete použít kvalitní a zároveň snadno ovladatelnou sportovní spojku, můžete použít spojku BGM Superstrong s 23 zuby (pro primární kolo s 68 zuby).
ZÁVĚR
Vše dohromady vede k velmi příjemnému, výkonnému a velmi odolnému cestovnímu motoru, který navíc nemá velkou spotřebu. Navíc máte skvělý základ pro další expanzní fáze.
DALŠÍ LADĚNÍ Ladicí
sada nejvíce těží z klikové hřídele s upraveným úhlem regulace sání a (volitelně) delším zdvihem. Válec BGM177 byl od začátku navržen pro použití s delším zdvihem a vyžaduje pouze silnější těsnění hlavy (1,5 mm) pro klikový hřídel s dlouhým zdvihem.
Každý, kdo má rád ladění motoru, bude překvapen, jak málo úsilí je třeba ke zvýšení výkonu motoru, aniž by se musel dotýkat válce. Klíčovým bodem je rotační sání ventilu, které je ovládáno klikovým hřídelem.
Sání je rozšířeno na maximální možnou plochu ve skříni motoru (ujistěte se, že je k dispozici dostatečná těsnící plocha pro stojiny kliky a pánev karburátoru je otevřená, aby karburátor o průměru 26 mm mohl projít skrz. Výsledek je pak rychle přes 16 hp/19 Nm na zadním kole, ačkoliv je motor ve stejném Rozsah otáček běží jako dříve.Vzhledem k vysoké kvalitě produktu je motor i přes údaje o vysokém výkonu stále plně využitelný v každodenním životě a lze jet i na plný plyn na V závislosti na zvoleném převodovém poměru takový motor hravě zvládne hranici 120 km/h Starší motory doporučujeme předem repasovat, zejména výměnou těsnicích kroužků hřídele, která pak zaručí trvalou radost z jízdy po mnoho tisíc kilometrů.
Mohlo by Vás zajímat
Válec s hlavou 70mm pro Aprilia, Atala, Suzuki Katana LC 47mm
Skladem v Malšicích
1 488 Kč s DPH
Válec Malossi MHR Flanged Mount Testa R. 70ccm pro Piaggio LC
není skladem
12 045 Kč s DPH
Válec s hlavou Barikit 47 mm čep 10 mm pro Derbi Atlantis/ Paddock AC
není skladem
3 520 Kč s DPH
Válec Malossi sport 282cc pro Piaggio 300 ie 4-takt LC
U dodavatele dodání 3-7 dní
9 995 Kč s DPH
Válec s hlavou Polini Aluminium Racing 187 ccm 63 mm pro Vespa PX, TS, Sprint a LML Star 125-150 ccm
není skladem
11 904 Kč s DPH
Válec Swiing 38mm 1,6 ks pro Puch Maxi, X30 Automatik
U dodavatele dodání 3-7 dní
3 956 Kč s DPH
Válec Airsal sport 49,2cc 40mm pro Peugeot horiz. AC
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 459 Kč s DPH
Válec Airsal sport 50cc 40mm pro CPI GTR 50
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 122 Kč s DPH
Válec DR 102ccm 55mm pro Vespa V50, Special, PK, Ape 50
U dodavatele dodání 3-7 dní
3 536 Kč s DPH
Válec s hlavou Malossi MHR replica 50cc pro Peugeot horizontální LC (karburátor)
není skladem
7 150 Kč s DPH
Kit válce Yamaha Majesty 150 ccm 4T 59,00mm 5DSE13110000
Skladem v Malšicích
5 876 Kč s DPH
Válec sportovní 66cc 45mm pro Honda MB50, MT50, MTX50, NSR 50
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 818 Kč s DPH