Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
CDI sada Naraku pro Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017-
Snižování emisí nových motorů Piaggio iGet, které jsou od roku 2017 zabudovány do motorů Vespa Primavera, Vespa Sprint 50 nebo Piaggio Liberty a Zip Euro4, již není možné bez zásahu do řízení motorů.
Souprava pro sesazení plynu Naraku má otevřenou, neškrcenou zapalovací skříň ECU / CDI, která NEMUSÍ být na skútru proškolena testerem motoru. Jednoduše jej připojte. Při pozdějším provozu to tester rozpozná. Aby se zabránilo přehřátí motoru, je křivka zapalování také uzamčena pomocí ECU Naraku, výrazně později než u tovární řídicí jednotky, ale na bezpečných 10 000.
Skútr má na krytu variátoru nainstalovány 2 anti-manipulační šrouby, které jsou nahrazeny dvěma dodávanými OEM šrouby Piaggio. Součástí sady je navíc nová otevřená sací hadice, která zvyšuje proudění vzduchu. Sada váléčkú variátoru a spojkové pružiny, které odpovídají novému výkonu motoru, jsou součástí sady a je třeba je jednoduše nainstalovat.
Po montáži je dosaženo maximální rychlosti přibližně 65 km / h. Se sportovním variátorem, jako je B. Naraku NK901.27 může max. Rychlost a zrychlení lze dále zvýšit (je nutná koordinace).
Naraku nabízí kompletní a snadno instalovatelnou sadu pro demontáž nových motorů Piaggio, Vespa iGet Euro4. Není nutný žádný tuning ani tester motoru.
Sada obsahuje:
otevřená zapalovací jednotka CDI / ECU (ochrana motoru při 10 000 ot / min)
otevřené sací vlnovce / sací hadice
Váhy Vario přizpůsobené sadě
Náhradní šrouby krytu variátoru
Zesílené pružiny spojky odpovídaly sadě.
Mohlo by Vás zajímat
Odblokované CDI pro Minarelli horizontální (04-) DC
U dodavatele dodání 3-7 dní
664 Kč s DPH
Skladem v Malšicích
2 757 Kč s DPH
CDI se zapalovací cívkou pro Derbi Senda,zapalování Leonelli (99-03)
U dodavatele dodání 3-7 dní
448 Kč s DPH
CDI BGM originál pro modely s karburátorem Peugeot 50cc (černé CDI)
U dodavatele dodání 3-7 dní
454 Kč s DPH