Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Zapalování s vnitřním rotorem Malossi MHR Team II Moto 50 pro AM6, Derbi, Gilera, Aprilia, Beta, Fantic, HM, Husqvarna, MBK, Sherco, Vent, Yamaha
Malossi MHR Team II se zapalováním s vnitřním rotorem spravuje několik map současně a lze jej konfigurovat bez externího softwaru / hardwaru.
Zapalovací systémy s vnitřním rotorem vyvinuté společností Malossi jsou založeny na nejnovější závodní technologii. Takový nový systém vznikl z potřeby překonat technická omezení konvenčního zapalování setrvačníku, které nemůže zaručit konstantní výkon přes 10 000 ot / min a způsobuje obtížně řešitelné problémy se seřizováním závodních vozidel.
Malossi učinil řídicí jednotku ještě méně citlivou na rušení a vyvinul uP STM8 - 8bitový mikroprocesor s rychlostí zpracování 20 MIPS, který zaručuje přesnější bod vznícení než předchozí verze!
MHR Team II obsahuje nastavitelnou řídicí jednotku se 3 trimry a variabilním časováním zapalování:
První trimr (MAPS) se používá k výběru předstihu zapalování
Pomocí druhého trimru (OFFSET) můžete posunout vybranou mapu o ± 2 °
S třetím trimrem (LIM), který je speciálně používán pro čtyřtaktní motory, můžete změnit rychlostní limit mezi 11 500 ot / min a 14 300 ot / min a deaktivovat omezovač rychlosti
K dispozici je 8 přednastavených map, které jsou popsány následovně:
1 variabilní předstih zapalování pro čtyřtaktní motory
6 mapování variabilního časování zapalování pro dvoutaktní motory
1 pevná mapa časování zapalování
Byly také revidovány další důležité součásti, například vysokonapěťová cívka, která nyní může dodávat maximální vybíjecí napětí> 40 kV pro normální otáčky motoru od> 3000 ot / min a výjimečnou dobu rozběhu při 10 barech> 1750 V / uS.
Jednou z nejdůležitějších inovací je nová jednotka rotor / stator se zcela přepracovanou statickou komponentou z hlediska mechaniky a elektroniky!
Mohlo by Vás zajímat
Světelná cívka II. pro Jawa BABETTA 207, 210, 225
U dodavatele dodání 3-7 dní
250 Kč s DPH
Stator zapalování 12 cívek pro Yamaha DT 50 ccm
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 168 Kč s DPH
Základní deska pro analogové zapalování Polini pro Vespa 50 Special, ET3 125, Primavera 125
není skladem
1 455 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
4 980 Kč s DPH
není skladem
5 195 Kč s DPH
Stator TNT pro Honda SH 125i 2013-2017 PCX 125i 2012-2017
na objednávku
4 155 Kč s DPH
Stator a rotor pro Derbi, Aprilia se zapalováním Ducati / Kokusan
Skladem v Malšicích
2 108 Kč s DPH