Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II pro Yamaha, MBK, Minarelli 50ccm 2T LC
Vnitřní zapalování rotoru Malossi MHR Team II vhodné pro různá modely Yamaha, MBK, Aprilia, Malaguti, CPI, Italjet, Benelli a Beta s kapalinou chlazenými motory Minarelli o objemu 50 ccm.
S vnitřním zapalováním rotoru MHR Team II lze spravovat více mapování bez dalšího přídavného zařízení. Zvolenou mapu lze také změnit posunutím OFFSETu o další ± 2° v krocích po 0,5°.
Vývojem 8bitového mikroprocesoru uP STM8 s rychlostí zpracování 20 MIPS je nyní řídicí jednotka ještě méně citlivá na rušení a bylo vylepšeno řízení časování zapalování.
Řídicí jednotka CDI má 3 ovládací prvky:
- "MAPS" pro výběr bodu vznícení (mapy)
- "OFFSET" pro posunutí vybrané mapy o ± 2°
- „LIM“ pro deaktivaci nebo nastavení rychlostního limitu mezi 11 500 ot./min a 14 300 ot./min. v krocích po 200 ot./min (zejména pro 4taktní motory)
Můžete si vybrat z 8 předprogramovaných map zapalovacích křivek:
- 2-taktní: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
- 4-taktní: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
- Obecné: 1 mapa s pevným bodem zážehu
Kromě prvotřídních komponent byla vylepšena celá základní struktura zapalování tak, že rotor a stator nyní ještě lépe spolupracují na mechanické i elektronické úrovni.
Vysokonapěťová cívka:
- Maximální vybíjecí napětí > 40 KV pro otáčky motoru > 3000 ot./min
- Maximální mezera špičkového napětí naprázdno > 50 KV
- Doba náběhu při 10 bar > 1750 V/us
Jednotka rotor-stator
- Hmotnost statoru snížena o cca 30% - celkem 100g
- Monolitický magnetický obvod s vysokou permeabilitou
- Optimalizovaná magnetická dráha
- Vyztužení vinuté části kabely s vyšší izolační třídou a větším průměrem drátu
- Zlepšení elektrického výkonu o +20 %
- Snížení minimální startovací rychlosti ze 450 ot./min na 370 ot./min
- Miniaturizovaný nepropustný konektor s krytím IP67, s pojistkou
- Rotor Ø 58 s neodymovými permanentními magnety
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, není ve vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřebiče (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a dostat z motoru všechno.
Mohlo by Vás zajímat
Odblokované CDI pro Minarelli horizontální (04-) DC
U dodavatele dodání 3-7 dní
664 Kč s DPH
CDI Malossi Force Master 2 pro Aprilia, Piaggio, Vespa 300ie
není skladem
8 162 Kč s DPH
CDI Malossi Injtronic pro Piaggio, Vespa iGet 50ie 2018-
není skladem
6 313 Kč s DPH
Nastavitelné CDI High CN pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, Schwalbe KR51 / 2, SR50, SR80
Skladem v Malšicích
335 Kč s DPH
CDI Malossi Injtronic pro Aprilia SXR 50 tj. HE New Comfort 4T 3V AC 21- E5 (EMEA-EU) [METCD3]
není skladem
6 395 Kč s DPH
CDI vstřikovací modul Malossi Force Master 2 pro Piaggio Beverly, X10 350
není skladem
7 959 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
321 Kč s DPH
CDI jednotka pro Kentoya Maximus - Maxon Optimus - B-Max 125/150ccm
Skladem v Malšicích
391 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 410 Kč s DPH
CDI Naraku 8-pinové pro Beta RR, Rieju MRT, RS3, MBK X-Limit, X-Power, Sherco, Yamaha DT, TZR 50
Skladem v Malšicích
1 688 Kč s DPH
CDI se zapalovací cívkou pro Derbi Bultaco, Senda, Gilera RCR VTH
U dodavatele dodání 3-7 dní
448 Kč s DPH