Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Válec BGM PRO 177 / 187 ccm i pro elektrický startér Vespa PX125, PX150, Cosa125/150, TS125,Sprint Veloce
Nová verze osvědčeného válce BGM177 pro Vespa PX125/150. Nyní vhodné i pro vozidla s elektrickým startérem.
VÝKON PLUS
Válec BGM177 je velmi výkonný, odolný a plně vhodný pro každodenní použití. Pokrývá velmi širokou škálu možných aplikací. Můžete jej použít k více než zdvojnásobení výkonu motoru řady 125 ccm jednoduše výměnou válce a zároveň úžasně surfovat na velké vlně točivého momentu. Stejně tak přesně stejný válec dokáže přeměnit motor na bestii s výkonem přes 20 koní, pokud má správné prostředí (karburátor, výfuk, klikový hřídel). Válec nabízí začátečníkům dokonalý základ, aby se mohli dále rozšiřovat podle potřeby.
BGM PRO 177 nahrazuje původní válec, přestavba je jednoduchá a v případě potřeby snadno revidovatelná. Se svým velkým zdvihovým objemem 177 ccm nabízí BGM PRO 177 vždy sebevědomý a uvolněný zážitek z jízdy. Motor běží stejně výkonně jako stroj o objemu 200 ccm, jen ostřeji, ale s naprosto stejnou spolehlivostí a životností. Dosahuje toho tím, že pracuje ve stejném rozsahu otáček jako standardní motor. Nízké hodnoty spotřeby a s tím spojený dlouhý dojezd jsou dalším bonusem válce BGM PRO 177. Válec je navržen tak, aby byl plně kompatibilní se všemi sériovými komponenty. Jediná úprava, která se provádí, je změna trysek karburátoru a zapalovací svíčky s upraveným rozsahem tepla.
VLASTNOSTI
Válec BGM PRO 177 je hliníkový válec s tvrdým keramickým povlakem a otvorem 63 mm. Povlak (nikl-karbid křemíku) zajišťuje extrémně tvrdou a odolnou dráhu. Píst má vysoký obsah křemíku. Díky tomu má menší tepelnou roztažnost, je odolnější proti opotřebení a tepelně velmi stabilní. Dva 1mm silné pístní kroužky minimalizují tření a tím zvyšují výkon a stabilitu rychlosti.
-
Materiál válce: hliník
-
Oběhová dráha: potažena karbidem křemíku niklu
-
Vrtání: Ø 63 mm
-
Zdvihový objem 57/60 mm Zdvih: 177/187 ccm
-
Písty: Lité písty s vysokým obsahem křemíku a dva 1mm ocelové pístní kroužky
-
Doporučená hrana sevření: 0,8-1,2 mm
HLAVA VÁLCŮ
Hlava válců je CNC obrobena z masivního bloku. Spalovací prostor je zapuštěn 4 mm do válce pro dokonalé vystředění. Kromě toho je nastavení svírací hrany mnohem jednodušší a těsnění je vždy zaručeno. Uprostřed je závit pro montáž teplotního čidla. Komprese byla záměrně zvolena jako nízká a je 10,3:1. Z tohoto důvodu může být stlačovací hrana nižší než u jiných srovnatelných válců.
DALŠÍ LADĚNÍ
Sada válců je navržena jako plug `n play řešení. Válec s plnou spolehlivostí stále nabízí velký potenciál pro zlepšení. S 24mm karburátorem u 200ccm a výfukem BGM Big Box Touring je výkon již kolem 15 koní a točivý moment na zadním kole 17 - 19Nm. BGM PRO 177 velmi vděčně reaguje na všechna opatření zvyšující výkon, jako jsou:
-
Vhodný výfukový systém (BGM BigBox Touring (BGM1011TR), Polini Box (P2002018))
-
Větší karburátor (BGM PRO Faster Flow SI24 (BGM8570))
-
Klikové hřídele s prodlouženým úhlem ovládání sání (BGM031120G) a/nebo větším zdvihem (BGM031121G)
-
Optimalizovaný setrvačník (BGM8025RT)
-
Optimalizace na sacím traktu (frézování sacího otvoru)
-
Zvětšení ploch přepadových kanálů v těsnicí ploše základny válce a ve skříni motoru (Přepadové kanály na základně válce mají vtok. To znamená, že kanály na válci odpovídají kanálům na skříni motoru. Vtok lze snadno odstraněn pro použití celého průřezu kanálů)
VĚTŠÍ OBJEM A VÝKON
Válec je již z výroby připraven pro použití s klikovou hřídelí s větším zdvihem klikové hřídele (standardně 60 mm místo 57 mm). Tím se zvýší kubatura na neuvěřitelných 187 ccm a zvýší se výkon určující ovládací úhly portů. S vhodnými klikovými hřídeli a dalšími úpravami motoru lze válec použít i s ještě větším zdvihem (až 64mm, viz klikové hřídele KINGWELLE). Tímto způsobem dosahuje plných 200 ccm, ale kvůli potřebné klikové hřídeli potřebuje ovládání sání přes membránový vstup (např. od MRP Racing 3331680 nebo 3331682).
ZAPALOVÁNÍ
Válec BGM PRO 177 je již velmi účinný a výkonný díky optimalizované CNC hlavě válců s úzkou tolerancí stlačovací hrany. Velmi kvalitní komponenty zapalování z výroby pro modely Vespa PX do roku 2011 jsou proto také ideální pro trvalý provoz. Pro vysoký výkon a spolehlivost proto nejsou nutné speciální zapalovací moduly nebo variabilní časování zapalování. Jednoduché statické časování zapalování při 19° BTDC. doporučujeme, ale válec lze bez problémů provozovat s předstihem 18°, jak je nastaven z výroby u modelů PX125E. Modely z roku 2011 používají zapalovací komponenty z Číny, které neumožňují příliš vysoké otáčky. Zde můžete přestavět na starou, lepší verzi výměnou základní desky zapalování, setrvačníku a CDI. Nabízíme také kompletní sadu (BGM666PXL). U toho ale není možnost použití elektrického startéru (setrvačník nemá věnec pro elektrostartér).
OVLÁDACÍ ÚHEL
-
57mm zdvih: převod 118°, výfuk 171° (s těsněním základny 0,2 mm, bez těsnění hlavy)
-
Zdvih 60 mm: přepad 123°, výstup 173° (s těsněním základny 0,2 mm, rozpěrka hlavy 1,5 mm)
-
(Rozpěrka hlavy pro zdvih 60 mm není součástí dodávky, volitelně k dispozici, viz příslušenství)
PŘEVODOVKA
Mnoho zákazníků následně prodlužuje převodovku i při nízkých úrovních rozšíření výkonu, aby bylo možné ještě lépe využít nově nabytý výkon motoru. To se provádí jednoduchou výměnou spojkového pastorku. Ta je poměrně dobře dostupná po sejmutí zadního kola a krytu spojky za ním. Alternativně můžete také přejít přímo na zesílený typ spojky (viz příslušenství). Poté lze převody výrazně zrychlit a zvýšit dosažitelnou maximální rychlost. Motor má tolik síly, že akcelerace je většinou lepší, protože nemusíte tolik a rychle řadit.
Obecně může být redukce kvůli vysokému točivému momentu delší, než je ve třídě 177ccm obvyklé. Je-li použit výfuk orientovaný na turistiku s ranou podporou (BigBox Touring, Polini Original Box), mělo by být na PX125 použito alespoň jedno řetězové kolo spojky s 23 zuby. Nosíme je speciálně pro originální primární kolo s 68 zuby (viz příslušenství). Motory s dlouhým zdvihem také snadno vytáhnou redukci 24/65 na převodech PX125.
ZÁVĚR
Univerzální sada plug `n play válců s rychlým výkonem, širokým rozsahem otáček, spolehlivostí jako u originálního válce, nízkými hodnotami spotřeby a tedy bezkonkurenčním poměrem ceny a výkonu!
Toto je automatický překlad
Mohlo by Vás zajímat
Válec s hlavou Barikit 47 mm čep 10 mm pro Derbi Atlantis/ Paddock AC
není skladem
3 520 Kč s DPH
Válec s hlavou Malossi MHR replica pro Peugeot horizontální AC
U dodavatele dodání 3-7 dní
8 496 Kč s DPH
Válec Naraku V.2 79cc pro Piaggio 50cc 4-taktní 2-ventil
není skladem
1 499 Kč s DPH
Válec Polini litina sport 70cc 46mm pro Honda Wallaroo, Peugeot Fox
U dodavatele dodání 3-7 dní
4 604 Kč s DPH
Válec Airsal Sport 49,4ccm 40 mm pro Peugeot vertikální LC
není skladem
4 673 Kč s DPH
Válec s hlavou Malossi Big D.E.P.S. 75cc pístní čep 12mm pro Piaggio, Vespa Bravo, Boss, Grillo, SI
není skladem
8 046 Kč s DPH
Válec s hlavou a klikový hřídel Top Performances Maxi Kit Racing 85ccm 49,5mm, 44mm pro Minarelli AM
U dodavatele dodání 3-7 dní
13 439 Kč s DPH
Válec s hlavou Malossi sport 50cc pístní čep 10mm pro Minarelli LC
U dodavatele dodání 3-7 dní
5 607 Kč
5 115 Kč s DPH
Válec Airsal T6-Racing for 50cc pro Peugeot 103 T3, 104 T3 Brida
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 173 Kč s DPH
Válec Malossi sport 70cc pro Derbi LC
U dodavatele dodání 3-7 dní
6 062 Kč
5 453 Kč s DPH