Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Rozpěrka zadního tlumiče BGM PRO zadní / silentblok l=35mm
SPACER BGM PRO zadní horní tlumič pro Vespa Smallframe / Largeframe
Rozpěrka je umístěna mezi silentblokem na rámu a tlumičem v zadní části motoru. Je důležitým a vysoce namáhaným článkem mezi motorem a rámem. Dobrá kvalita je zde absolutním předpokladem, a proto má BGM PRO nyní svou vlastní vysoce kvalitní řadu.
BGM PRO je k dispozici v pěti různých délkách distančních vložek. Ty lze instalovat podle přání a potřeby.
Zde je malý seznam toho, jaké délky byly na kterých modelech z výroby použity.
-
BGM7626 (26 mm): 1962–1979 – Rally, Sprint, VLA (GL), GT, GTR, TS, SS180
-
BGM7635 (35 mm): speciální velikost BGM jako střední velikost
-
BGM7643 (43 mm): 1958-1979 - VBA, VGLA/B (GL), VBB1, VNB4 (114714-), VNB5-6, VBB2 (172370-212360) , GS160 (32158-), Super 125/150 (VNC/VBC)
-
BGM7648 (48 mm): 1985–1998 – PX Lusso
-
BGM7652 (52 mm): 1977–1985 – PX starý, PX Lusso
MOUNTAIN KIT
S prvním modelem velkého rámu (VNA, 1957) začalo Piaggio dále rozšiřovat modulární princip. Mnoho běžných dílů, jako je zadní tlumič, mělo za cíl vytvořit větší rozmanitost modelů a zároveň snížit náklady. Zadní tlumič byl tedy za téměř 60 let měněn jen minimálně. V letech 1957-1962 se vyráběl v délce 390 mm, poté v délce 330 mm. Zkrácení bylo nutné u nově plánovaných modelů malých rámů. Ty by měly být i přes výrazně menší podvozek vybaveny stejným tlumičem. Aby bylo možné i nadále používat nyní docela krátký tlumič ve větších vozidlech, byly zapotřebí distanční podložky pro kompenzaci celkové výšky. To znamenalo, že Piaggio bylo schopné snadno dosáhnout požadované délky, aniž by bylo nutné navrhovat nový tlumič. V modelech s malým rámem byl však jednoduše použit bez distanční vložky.
DÉLKA A ÚČINEK
-
Výška vozidla vzadu
-
Světlá výška mezi výfukem a vozovkou
-
Geometrie jízdy (vlek přední vidlice)
-
Výškový rozdíl mezi nádrží a karburátorem
-
Vzdálenost mezi karburátorem/krytem karburátorové vany a rámem
Distanční vložku lze použít pro změnu výšky zadní části vozidla podle potřeby. To je často nutné, pokud mají být ve starém vozidle použity velké karburátory nebo velké rezonanční výfukové systémy. Je třeba poznamenat, že zvednutí zádi může mít také silný vliv na jízdní chování. Čím výše je zadní část zvednutá ve srovnání se standardním stavem, tím nervóznější/agilnější se stává jízdní chování. Naopak skútr je stabilnější, když je záď nižší (klíčovým slovem pro další výzkum je tzv. ’kolečko’ na přední nápravě). U některých modelů nebyla použita vůbec žádná rozpěrka. To je případ například všech modelů Smallframe nebo PX z roku 1998 (zde byl opět použit tlumič 390mm). Příležitostně to může být také nutné pro dodatečně namontované tlumiče, které jsou delší než standardní protějšek.
PŘÍKLADY POUŽITÍ DELŠÍ DISTANCE
-
Zadní rám je vyšší
-
Výfuk je dále od silnice
-
Výfuk je blíže podvozku
-
Kolečko předního kola je zmenšeno
-
Řízení se stává nervóznějším/agilnějším
-
Rozdíl tlaku mezi hladinou benzínu a karburátorem je větší
NÁVOD NA MONTÁŽ
Všechny distanční podložky mají společný závit M9 a klíč velikosti 14. Mezi distanční vložku a tlumič je namontována pružinová podložka M9.
Vlastní distanční vložka se šroubuje přímo do horního silentbloku v podvozku bez pružinového kroužku.
ZÁVĚR: Malá součástka s důležitým vlivem na bezpečnost jízdy!
Toto je automatický překlad.
Mohlo by Vás zajímat
Sada stojanových trubek teleskopická vidlice EBR Original pro Puch Maxi
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 454 Kč s DPH
Tlumič 290mm pro Derbi Senda 50 R, SM, Gilera RCR 50, SMT 50
U dodavatele dodání 3-7 dní
2 780 Kč s DPH
není skladem
7 447 Kč s DPH
Čep přední vidlice s maznicí pro Piaggio Ape P 50 ccm 71 mm
dodání 7-20 dní
687 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
3 219 Kč s DPH
není skladem
8 525 Kč s DPH
Přední tlumič YSS VD222-240T-02-X pro Piaggio Hexagon
Skladem v Malšicích
2 053 Kč s DPH