Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Primární převodovka BGM PRO 64Z 22/64 (2,91) bez spojkového koše pro Vespa V50, PV125, ET3, PK50, PK80, PK125
PRIMÁRNÍ (bez spojkového koše) BGM PRO VESPA SMALLFRAME V50/PV/ET3/PK
Primární ozubené kolo BGM PRO 64 zubů
Odpovídající primární pastorek BGM PRO 19-20-21-22 zubů
Výsledkem jsou primární redukční poměry: 3,37 (19/64) - 3,20 (20/64) - 3,05 (21/64) - 2,91 ( 22/ 64)
Primární ozubené kolo BGM PRO 65 zubů
Odpovídající primární pastorek BGM PRO 25-26 zubů
Výsledkem jsou primární redukční poměry: 2,60 (25/65) - 2,50 (26/65)
VÝHODY BGM PRO PRIMÁRNÍ
Instalací primárního kola BGM PRO lze dosáhnout širokého rozsahu převodových poměrů. Stačí vyměnit malé primární řetězové kolo, které lze vyměnit bez demontáže motoru (sejmuté zadní kolo a kryt spojky).
64 ZUBY
Verze se 64 zuby je zaměřena na malé malé rámy s 75-112ccm nebo závodní motory od 125-150ccm, které se jezdí na malých tratích při vysokých rychlostech.
Primární funkce BGM přesně vyplňuje mezeru mezi konvenčními primárními jednotkami mezi 3,00 a 3,72.
Válce s 85-105ccm se často používají s převodovým poměrem v rozsahu 3,20-3,05. Silnější motory (102-115ccm) zvládnou bez problémů i 2,91.
65 ZUB
Verze s 65 zuby je určena pro zdvihové a vysokotočivé motory od 130ccm. Dlouhá primární redukce 2,50 je ideální pro kombinaci se sekundární hřídelí se zkráceným 3 a/nebo 4 převodem. To znamená, že první dva převody se prodlouží a lze je tedy správně použít, ale převody tři a čtyři se stále perfektně spojují díky zkrácení na straně sekundárního převodu. Přímé řazení také zajišťuje vysokou stabilitu, ale díky preciznímu zpracování mají převody stále velmi tichý chod. Odpadá jinak typické „pískání“ pohonu s přímými zuby.
PROBLÉM PRIMÁRNÍHO POHONU
Motory s malým rámem standardně používají ocelový spojkový koš a tenké krycí plechy pro pružiny tlumičů. Poměrně měkký originální koš Piaggio je hlubokotažný, a proto není nijak zvlášť přesný z hlediska soustřednosti a vyvážení. Tenké krycí desky jsou také náchylné k prodření pružinami při vysokém kilometrovém výkonu. Pokud pružina, nebo její kousek skončí v převodovce, nadělá velké škody.
ŘEŠENÍ
Primární sada BGM PRO nabízí velkou výhodu, že lze použít spojkový koš libovolného výrobce. Mnoho malých tuningových firem (např. Fabbri nebo Benelli) nabízí perfektně padnoucí díly s vyztuženými CNC košíčky, zesílenými pružinami a silnými krycími deskami.
K dokončení primární jednotky potřebujete:
-
Spojkový koš (např. Fabbri Racing, Egig)
-
Primární opravná sada (pokud není součástí spojkového koše)
-
Oba díly skladujeme v různých provedeních a úrovních kvality (viz příslušenství)
ZÁVĚR: Ideální pro každého, kdo chce mít svobodu volby při stavbě primárního dílu ve vysoké kvalitě.
Mohlo by Vás zajímat
Spojková lamela ferodo pro JAWA Panelka / 634
U dodavatele dodání 3-7 dní
55 Kč s DPH
Primární převod Top Racing 13/41 pro Honda Zoomer 50cc GET
není skladem
1 846 Kč s DPH
Automat řazení pro JAWA 50 - 20, 21, 23
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 395 Kč s DPH
U dodavatele dodání 3-7 dní
712 Kč s DPH
Sada šroubů setrvačníku pro Jawa BABETTA 228, 207
U dodavatele dodání 3-7 dní
60 Kč s DPH
Primární převod 72/24 pro Vespa PK 50, Super Sprint, Sprinter, Special, V 50
U dodavatele dodání 3-7 dní
1 773 Kč s DPH
Dvojkové kolo převodovky 16 zubů pro 4-rychlostní převodovku Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR
U dodavatele dodání 3-7 dní
369 Kč s DPH
Matice s drážkou pro čtyřrychlostní převodovku, pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51 / 2.
U dodavatele dodání 3-7 dní
191 Kč s DPH
Primární řetěz 66 článků pro Jawa 350ccm 634-640
U dodavatele dodání 3-7 dní
196 Kč s DPH