Válec 47 mm - 139QMB/QMA 72ccm 4T
Čínské díly 4TTuningový válec.Píst má průměr 47 mm a obsah 72ccm - 139QMB/QMA.Neni nutné měnit další komponenty,ani hlavu.V případě montáže většího karburátoru,nebo sportovního výfuku bude však nutné přetryskovat.
Popis:
Ø pístu 47 mm
Ø pístního čepu 13 mm
cena: 629,00 Kč (s DPH 21 %)
bez DPH: 519,83 Kč
Kod: 350508/AY22351401
běžná cena: 835,00 Kč
Expedice: 0-3 dní
Kategorie, kde je produkt umístěn:
Příbuzné položky
Klikový hřídel 139QMB/QMA - 16 zubů

Kliková hřídel ve standardní kvalitě pro 50/90 ccm 4-taktní motory (GY6 50, 139QMB/QMA).Je dodávána kompletní s nalisovaný ložisky.Motor GY6 se vyrábí ve dvou verzích. Liší se jen v ozubeném kolečku pro pohon olejového čerpadla na pravé straně. Stará verze má 16 zubů. Nová verze má 22 zubů a je používán například u nových modelů Rex.
Hlava válce 70 ccm 4T 139QMB/QMA

Hlava válce bez ventilů. Vhodné pro všechny 50/70 ccm s motory 139QMB / QMA .Hlava válců je dodávána s nálitkem.Díl dodáván dle obrázku.
NGK CR7HIX Iridiová zapalovací svíčka

NGK CR7HIX Iridiová zapalovací svíčka je hodná pro většinu čínských vzduchem chlazených 4-taktních motorů. Možné jako náhrada původních svíček - např. NGK CR7HSA.Iridium je velmi tvrdý materiál, který má bod tání za velmi vysoké teploty. Iridiová špička může být mnohem tenčí a tedy i nutné napětí na svíčce je až o 5000V nižší než u platinových svíček.Má pozitivní vliv na spotřebu paliva a startování za ztížených podmínek.
Píst 47 mm GY6 50cc 139QMB/QMA

Píst 47 mm čínské výroby pro motory GY6 50cc 139QMB/QMA.Pístní čep 13 mm.Kompresní výška 18 mm.
Sada těsnění Naraku 47,00 mm - GY6 50ccm 139QMB/QMA

Sada těsnění Naraku 47,00 mm - GY6 50ccm 139QMB/QMA.
Tryska pro Keihin - 4mm M4

Hlavní trysky karburátoru Naraku a 4T motorů GY6 - 139QMB/QMA vhodné i pro všechny repliky. Vyberte z nabídky:
Vačková hřídel Touring 50-80ccm 139QMB/QMA

Vačková hřídel Touring pro motor o obsahu 50-80ccm Kymco a 139QMB/QMA.Verze Touring pomáhá motoru při nízkých otáčkách a má více síly, tak i ideální průběh, aniž by byl ohrožen chodu motoru, nebo trvanlivost.Naměřený výkon motoru byl o 25% vyšší.Možnost použití u klasického i sportovního válce.