Parametry zboží
Univerzální část: | ne |
Zapalování s vnitřním rotorem Italkit Selettra analog pro Piaggio NRG, ZIP, Aprilia SR, Gilera Runner, Derbi GP1 50cc 2-taktní LC
Zapalování s vnitřním rotorem má nepřekonatelnou výhodu na plochých okruzích nebo ve sprintových závodech: Lepší odezva díky snížené hmotnosti setrvačníku na klikovém hřídeli!
Vysoce výkonná zapalovací cívka analogového zapalování Italkit Selettra funguje bez problémů až do 20 000 ot./min.
Poznámka: Vzhledem k tomu, že se jedná o závodní zapalovací systém, není na vozidle žádné elektrické napájení pro ostatní spotřební prvky (osvětlení atd.). Špičkové zapalování jen pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a jednoduše dostat ze svého motoru maximum.
Poznámka k nastavení časování zapalování: Toto zapalování je nastaveno například jako MVT Premium. Píst na horní úvrati (horní část pístu) musí být nastaven přesně na 0° a zelená čára na rotoru je proti čáře na statoru. Předstih se provádí automaticky zapalováním. V každém případě by se to mělo zkontrolovat pomocí zapalovací pistole a úchylkoměru!
Toto je automatický překlad
Mohlo by Vás zajímat
Stator alternátoru pro Vespa PK 50-125ccm S, 5 cívek 199500
není skladem
972 Kč s DPH
Kondenzátor pro Simson S50, S51, SR50, KR51, SR4, S53, S70, MZ
Skladem v Malšicích
108 Kč s DPH
Kontakty zapalování pro Piaggio Vespa 50cc-Vespa 50 Special
U dodavatele dodání 3-7 dní
316 Kč s DPH
Matka setrvačníku / rotoru pro Peugeot 103, Fox
U dodavatele dodání 3-7 dní
334 Kč s DPH
Přídavné závaží Schmitt 20g pro vnitřní zapalování rotoru MVT, PVL, Selettra
není skladem
81 Kč s DPH
Zapalování MVT Digital Direct se světelnou cívkou pro Peugeot Speedfight 1/2, Buxy
U dodavatele dodání 3-7 dní
7 571 Kč s DPH